Terima Kasih Nuffnang Belanja Tengok Wayang

Salam,

Buat pertama kalinya aku dengan sygku mendapat jemputan tiket tayangan utama filem Altitude dari Nuffnang semalam.

Balik dari keje je aku terus g ambil wife aku n terus gerak gi One Utama. Sampai je kalau tak silap dalam jam 6.30 petang.. awal gila aku sampai sebab sepatutnya tayangan tu jam 9.00 malam.


Pada awalnya kami berdua nak balik rumah dulu tukar pakaian.. tapi bila fikir-fikir balik macam membazir duit je sebab aku kena melalui Tol Damansara Puchong.. so aku tak jadi balik dah terus je singgah dekat One Utama(Old Wing).

Sementara aku tunggu jam 9.00 kami berdua gi jalan2 sementara tunggu waktu solat magrib & isyak. Lepas selesai solat je kami berdua terus g kaunter tempat ambil tiket tu. Jemputan sebenarnya untuk wife aku tapi dia orang bagi bawa sorang teman sebab dapat 2 tiket.

Orang yang jaga kaunter tu Robb... tentu korang kenalkan robb ni.. mana-mana event nuffnang dia mesti ada sebab dia ni salah sorang orang kuat nuffnang.

Lepas aku ambil tiket tu aku terus gerak g cari bangku sementara nak tunggu jam 9.00.. tiba-tiba ada sorang akak tegur aku.. mula-mula aku tak kenal sapa ye.. sekali tengok betul2 rupanya pemilik blog Yanmieonline.. tentu korang kenalkan.. orangnya peramah dan rajin sembang. dia datang dengan husband berdua je.. apa lagi dah jumpa dengan wife aku terus sembang panjang..aku sembang dengan husband dia.. husband kak Yanmie pemalu sikit.. tapi oklah boleh sembang dengan aku.

Seronok juga jumpa blogger2 ni.. tak lama lepas tu aku terpandang sorang lagi member blogger Ihsan AZ... dia ni pon aku first kenal mana Buka Puasa Digi Nuffnang dekat KLCC.. semua peramah.

Masuk je jam 9.00 semua orang masuk dalam panggung & sebelum masuk kami semua di bekalkan dengan 2 pop-corn dengan 2 air coca cola... memang terbaiklah nuffnang ni .. siap bagi makan free lagi.. tq Nuffnang.


Kesimpulan dari cerita Altitude tu.. dari pandangan aku.. ceritanya menarik dan banyak adegan suspen dan mencemaskan sampaikan aku pon 2 ke 3 kali juga terperanjat.

Secara ringkasnya.. mengisahkan 5 orang sahabat yang hendak menuju kes atu destinasi dengan menyewa sebuah pesawat ringgan yang dipandu oleh salah seorang rakan tersebut. Dipertengahan perjalanan kapal mereka menghadapi masalah dan telah terperangkap di dalam awan gelap yang penuh dengan ketakutan.. ketika mereka dalam kapal tersebut berlakulah beberapa pelik sehingga meragut satu persatu rakan mereka didalam kapal tu.. apa yang terjadi seterusnya?

opssss takkan nak cerita habis kot tak suspenlah.. kalau nak tahu lebih lanjut apa kata hari ini korang semua serbu TGV One Utama (Old Wing) sebab tayang pembukaan pada hari ini 21 Oktober 2010.

oklah.. pastikan korang pergi tengok ye.. cerita memang best..


online counter

Tagged as : Tiket Percuma Dari Nuffnang filem Altitude

Ulasan

  1. bestnyerrr nak jgukk nuff..uaargghhh
    hehe congratzz

    BalasPadam
  2. boleh2 je.. rajin2 masuk dalam blog nuff http://www.nuffnang.com.my/blog/

    BalasPadam
  3. seronok dpt jumpa smlm, maaf klu ada silap sepanjang pertemuan :)


    www.yanmieonline.com

    BalasPadam
  4. kami dan isteri pon sama..kot2 ada silap harap dimaafkn ye kak Yanmie..

    next ada event joint lagi adalah kawan wife sya..hehehee

    BalasPadam
  5. seronoknya dapat tengok wayang free kan, saya tak pernah join

    BalasPadam
  6. saya dan abang saya rasa nak menangis jer time kluar wayang,huhu, sedih sangt, datng jauh2 dari putrajaya tapi movie x best,huhu, bagi saya la, amat membosankan walaupon tiket free,huhu....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Catatan popular daripada blog ini

Myvi Kos Service Aircond Setelah 5 Tahun atau 150000KM Perjalanan

Myvi Kos Tukar Disc Brake Rotor

DIY Pencucur Rokok Myvi Yang Rosak